Sıkça Sorulan Sorular
TESLİMAT
Araç teslimatınız, kira kontratınızda belirtilen teslimat adresinin il sınırları içerisinde TEB Arval tarafından belirlenecek tarih ve adreste gerçekleştirilecektir.
Detaylı bilgi için 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayabilirsiniz.
Aracınız ile ilgili pratik bilgilere Yolculuk Rehberimizden ulaşabilirsiniz.
Aracın fiziksel bir hasarının olmaması, iç ve dış tüm ekipmanlarının eksiksiz olması, trafik ve ilk yardım seti, kar zinciri, yangın söndürme tüpü ve paspasların araca yerleştirilmiş olduğuna dikkat etmelisiniz.
Aracınıza ait asıl ve yedek anahlarınızı, araç ruhsatınızı teslim alarak, araç teslim formunu imzalamanız gerekmektedir.
Araçta eksik ya da hasar olması durumunda teslimat formuna not düşerek 444 2 724 numaralı sürücü hattından bizimle iletişime geçebilirsiniz.
PERİYODİK BAKIM VE ARIZA ONARIM
Periyodik bakım hizmeti: aracın üretici tarafından belirlenen sürelerdeki bakımlarını içerir.
Arıza onarımları: normal kullanım ya da arıza kaynaklı teknik onarımları içerir.
Bakım ve arıza onarımı işlemleri, yalnızca TEB Arval’in anlaşmalı olduğu servislerde gerçekleştirilir.
Size en yakın anlaşmalı servis noktasına buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayarak veya My Arval for Drivers platformuna giriş yaparak da öğrenebilirsiniz.
Aracınızın arıza yapması halinde 444 2 724 numaralı sürücü hattımızdan yardım alabilirsiniz.
Aracınızın onarımının tamamlanacağı zamanı onarımı yapan servis istasyonundan veya 444 2 724 numaralı sürücü hattımızdan öğrenebilirsiniz.
Aracınızın trafik kanunu dâhilinde zorunlu kılınan ve fiziki kontrol gerektiren muayenesi için TÜVSÜD Muayene İstasyonlarından randevu alarak işleminizi ücretsiz olarak gerçekleştirebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz olması halinde 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayabilirsiniz.
Kira kontratına vale hizmeti dâhil olan kullanıcılarımız için süreç TEB Arval yetkilileri tarafından organize edilecektir.
YOL YARDIM
Çekici hizmeti, yedek araç, mobil yol yardım gibi hizmetlerimizden yararlanmak için 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayabilirsiniz.
Yol yardım hizmetimizden Türkiye’de her noktadan 7/24 faydalanabilirsiniz.
LASTİK DEĞİŞİMİ
Yaz ve kış lastiği taleplerinizi;
• lastik@tebarval.com.tr adresine mail yoluyla,
• Lastik Talep Formunu doldurarak,
• 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayarak iletebilirsiniz.
SİGORTA
Trafik sigortası olası bir kaza durumunda karşı tarafın yani üçüncü şahısların hasar masraflarını poliçede belirtilen limit ve teminatlar doğrultusunda karşılayan bir sigorta çeşididir.
TRAFİK CEZALARI
TEB Arval’e tebliğ edilen cezalarının ödemesi TEB Arval tarafından kanunda belirtilen sürelerde indirimli olarak gerçekleştirilmekte ve ödenen tutar şirketinize fatura edilmektedir.
Trafik cezaları hakkında soru ve talepleriniz için; trafikcezayonetimi@tebarval.com.tr adresine mail gönderebilir veya 444 2 724 sürücü hattımızı arayabilirsiniz.
YEDEK ARAÇ
Yedek araç hizmeti 24 saati aşan periyodik bakım, arıza ve hasar onarımı durumlarında sağlanır. Yedek araç talepleriniz için 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayabilirsiniz.
EVRAK
444 2 724 sürücü hattımızı arayarak kayıp plaka ve ruhsatınızın yenilenmesi konusunda destek alabilirsiniz.
444 2 724 numaralı Sürücü Destek hattımızı arayarak trafik poliçesinin bir kopyasını talep edebilirsiniz.
TEB Arval, trafik sigortası hizmeti kapsamında kullanmakta olduğunuz aracın zorunlu trafik sigortasını yaptırır ve ilgili poliçeyi ilk teslimatta araç ruhsatı ile birlikte teslim eder. Ayrıca dönemsel yenilenen poliçeleri firma yetkilinize ulaştırır.
Trafik sigorta poliçelerinize 444 2 724 Sürücü Destek hattımızı arayarak 7/24 ulaşabilirsiniz.
HIRSIZLIK
Her türlü hırsızlık durumunda zaman kaybetmeden kolluk kuvvetlerine müracaat ederek rapor tutulmasını sağlamanız ve 444 2 724 sürücü hattımızı aramanız gerekmektedir.
KAZA VE HASAR
Her türlü hasar durumunda, aracınızı hareket ettirmeden önce 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı aramanız gerekmektedir.
Kaza tespit tutanağını doldurmalı ve olay yerinde kazaya karışan araçların fotoğraflarını çekmeniz gerekmektedir. Ardından 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayarak hasar ihbarında bulanabilirsiniz.
İki tarafın anlaşamadığı durumlarda ise olay yerine polis çağırarak rapor tutulmasını sağlamanız gerekmektedir. Ardından 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.
Her türlü hasar onarımı sırasında gerekli evrakları (hasarın oluş şeklini içeren polis raporu, ehliyet kopyası ve olay yeri fotoğrafları, vb.) TEB Arval anlaşmalı servislerine teslim etmeniz gerekmektedir.
Hasar ihbarı ve acil destek için 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayabilirsiniz.
Her türlü hasar onarımı sırasında gerekli evrakları (hasarın oluş şeklini içeren polis raporu, ehliyet kopyası ve olay yeri fotoğrafları, vb.) TEB Arval anlaşmalı servislerine teslim etmeniz gerekmektedir.
444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayarak TEB Arval’ in konu ile ilgili uzmanlarıyla temasa geçebilirsiniz.
İKİNCİ EL ARAÇ ALIM
Şirket aracınızı satın almak için taleplerinizi kontrat süreniz sonlanmadan 30 gün önce Satın Alma Formu’nu doldurarak iletebilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayın.
ARAÇ İADE
Aracınızın iade zamanı yaklaştığında kabul edilen ve edilmeyen hasarları referans alarak aracınızı öncelikle kendiniz değerlendirebilirsiniz. Ruhsat ve araca ait tüm anahtarlar iade esnasında eksiksiz teslim edilmelidir. Araç iade süreci hakkında detaylı bilgi için Binek Araç İade ve Hafif Ticari Araç İade Kılavuzlarımızdan faydalanabilirsiniz.
Bizimle iletişime geçin
Neden TEB Arval?
Bize güvenebilirsiniz:
30 yılı aşkın filo deneyimine sahip küresel bir ortağın gücü sizinle
Bizimle iş ortağı olun:
Uzman ekibimiz ihtiyaçlarınıza yönelik çözümler üretir
Hep yanınızdayız:
Bize ne zaman ihtiyacınız olursa dijital ve kişisel olarak buradayız.
Sürüşün keyfini çıkarın:
yolculuklarınızın tüm sürecini kolaylaştırıyoruz