TEB Arval olarak müşterilerimize ve sürücülerimize en iyi deneyimi ve hizmeti sunmak için büyük bir özen gösteriyoruz. Yaşanabilecek bazı aksaklıklar nedeniyle, tatsız bir tecrübe yaşamış olabilir ve konu ile ilgili olumsuz deneyiminizi TEB Arval ile paylaşmak isteyebilirsiniz.
Şikayetinizi her zaman, tebarval@tebarval.com.tr adresine e-postayla veya aşağıdaki şikayet formu aracılığı ile bizimle paylaşabilirsiniz.
TEB Arval olarak tarafımıza iletilen tüm şikâyetleri şeffaf bir şekilde ele alırız. Tatsız bir deneyimi olumlu bir sonuca dönüştürmek ve tekrarını önlemek için her şikâyeti kayıt altına alır ve takibini yaparız. Şikayetiniz bize ulaştıktan sonra tarafınıza en kısa sürede dönüş sağlar, ve şikayetleri 3 iş günü içerisinde çözüme ulaştırmayı hedefleriz.
TEB Arval'den kiraladığınız aracınız hakkında olası tüm sorularınız için 444 2 724 no'lu Sürücü Hattımız üzerinden bizimle 7/24 iletişime geçebilirsiniz.