Sürücü Masası ile iletişime geçin
Sözleşme süresince sürücülerimizi destekliyoruz.
Aracıma ne sıklıkla bakım yapılır? Ruhsatımı kaybettim ne yapmalıyım? Arabamın gösterge panelinde yanan ışık ne anlama geliyor?
Tüm bu sorularınıza yanıt bulmak ve zaman kazanmanız için TEB Arval daima yanınızda.
Aracınız ve aldığınız hizmetler (periyodik bakım, arıza, hasar onarım, yol yardım, isteğe bağlı hizmetler, iade, vb.) hakkında dilediğiniz zaman 444 2 724 Sürücü Hattımızdan iletişime geçebilirsiniz.
BİZE ULAŞIN
7/24 ulaşabileceğiniz
SÜRÜCÜ DESTEK HATTI
444 2 724
Kaza veya arıza durumunda 7 gün 24 saat boyunca bizden yardım alabilirsiniz.
Ayrıca Sıkça Sorulan Sorular alanında daha fazla bilgi bulabilirsiniz.
-
PERİYODİK ARAÇ BAKIM HİZMETİNDEN FAYDALANIN
Size en yakın anlaşmalı servisimize tek tuşla My Arval platformu üzerinden ulaşabilirsiniz. Periyodik bakım ve onarımlar anlaşmalı servis ağımız tarafından en kısa sürede gerçekleştirilir.
-
7/24 DESTEK
Aracınızda bir sorun mu var?
Bizimle iletişime geçin, uzman ekiplerimiz size yardımcı olacaktır. Aracınızın serviste kalması ve 24 saati aşan onarımında 444 2 724 numaralı Sürücü Hattından yedek araç talebinde bulunabilirsiniz. -
GÜVENLİĞİNİZİ SAĞLIYORUZ
Özel hasar yönetimi hizmetimiz ile araç onarımlarını yüksek teknolojide ve güvenlik kurallarından ödün vermeden kaliteli bir şekilde gerçekleştiriyoruz.
Onarım takipleri alanında uzman ekibimiz tarafından yapılır.
-
ULAŞIM İHTİYAÇLARINIZI KARŞILIYORUZ
TEB Arval, ürün ve hizmetleriyle hayatınızı kolaylaştırır.
Ek Hizmetlerimiz :
- Yakıt yönetimi
- HGS yönetimi
- Araç takip sistemi
- Vale hizmeti
- Yurt dışı seyahatler için gerekli belgelerin düzenlenmesi
- Şirket aracını satın alma