

My Arval hesabınız olsun ya da olmasın, gündelik ihtiyaçlarınızda TEB Arval ekipleri destek için her zaman yanınızda.
En güncel ve bulunduğunuz lokasyona en yakın anlaşmalı servis noktasına web servis haritamız üzerinden ulaşabilirsiniz. “Service Locator” servis haritamız üzerinden, araç plakanızı girerek belirlediğiniz konuma en yakın Bakım, Lastik, Hasar Onarım, Mekanik Arıza ve İade Noktalarını kolayca görüntüleyebilirsiniz.
Aracınızdaki hasarı TEB Arval'e bildirin. Her türlü hasar durumunda, aracınızı hareket ettirmeden önce 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayın. Kaza anında yapılması gereken işlemler için Hasar Kılavuzumuzu inceleyebilirsiniz.
Çekici hizmeti, yedek araç, mobil yol yardım gibi hizmetlerimizden yararlanmak için 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayabilirsiniz.
Yol yardım hizmetimizden Türkiye’de her noktadan 7/24 faydalanabilirsiniz.
Size en yakın anlaşmalı servis noktasına buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayarak veya My Arval for Drivers platformuna giriş yaparak da öğrenebilirsiniz.
Yaz ve kış lastiği taleplerinizi;
• lastik@tebarval.com.tr adresine mail yoluyla,
• Lastik Talep Formunu doldurarak,
• 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı arayarak iletebilirsiniz.
Her türlü hasar durumunda, aracınızı hareket ettirmeden önce 444 2 724 numaralı sürücü hattımızı aramanız gerekmektedir.
Platforma giriş konusunda gerektiğinde destek almak için 444 2 724 Sürücü Hattımızı arayabilir ya da tebarval@tebarval.com.tr adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
30 yılı aşkın filo deneyimine sahip küresel bir ortağın gücü sizinle
Uzman ekibimiz ihtiyaçlarınıza yönelik çözümler üretir
Bize ne zaman ihtiyacınız olursa dijital ve kişisel olarak buradayız.
yolculuklarınızın tüm sürecini kolaylaştırıyoruz